torstai 12. toukokuuta 2011

Kehruuyritystä ja sukkia...

Olen viime aikoina opetellut ahkerasti kehräämään, sekä Linnea-rouvalla että alla olevalla värttinällä. Vielä on tulos mallia elefanttilanka mutta hiljaa hyvä tulee. Olen opetellut säätämään vanhaa rouvaa niin että tulos ei olisi niin kierteinen ja onnistuinkin vihdoin saamaan tulosta jota voi jo kutsua langaksi. Taas saisi vain tuota aikaa olla huomattavasti enemmän. Liikenisikö kellään? Voisin ostaa muutaman tunnin lisää vuorokauteeni.Matkakudin edellisestä postauksesta valmistui tänään pariksi sukkia. Keskussairaalan sisätautien poliklinikalla vierähti aikaa ja siellä on aina hyvä olla mukana käsityö.

Sen kummempaa tietoa ei sieltä liiennyt vaan passitettiin vielä lisäkokeisiin. Lääkäri sanoi että voi olla että minulla ei ole mitään sairautta vaan ominaisuus. GGRRXXXXXXX!!!!!!! Hoitokeinot taitavat olla aika lailla vähissä. Labrakokeiden tulokset päin peetä ja minulla on vain ominaisuus. Positiivista tässä ehkä on se, etten tunne olevani mitenkään kipeä mistään paikasta. Fibro vaivaa mutta siihenhän on jo niin tottunut.


Ihanaa että lukijoita on vielä jäljellä vaikka pidin bloggauksessa niin pitkän tauon. Kaunis kiitos kommenteistanne, ne ovat minulle tosi tärkeitä. Ihanaa loppuviikkoa, halauksin!

Ei kommentteja: